Polityka zwrotu i wymiany

****RETAIL RETURN I POLITYKA WYMIANY****

Name

POLITYKA POWROTU:

Pozycje muszą być zwrócone w terminie 28 dni od dostawy.

Przedmioty muszą być niewykorzystane.

Wszystkie elementy muszą mieć przymocowane etykiety panny Lulu.

Pozycje muszą być zwrócone na koszt klienta w przypadku sprzedaży w trybie ogólnym.

Musisz zdobyć dowód wysyłki, na wypadek, gdyby twoje zamówienie zaginęło w drodze do naszego magazynu.Jeśli tego nie zrobimy, nie będziemy w stanie przetworzyć waszego powrotu.

Zastrzegamy sobie prawo do zwrotu kosztów, jeśli zwracasz nam rzeczy, które nie są zgodne z naszymi zasadami zwrotu.

Name

W jaki sposób zwrócić przedmiot?

Proszę postępować zgodnie z poniższymi krokami w celu szybkiego i łatwego powrotu.

Proszę wypełnić notatkę z powodu powrotu oraz numer zamówienia (znajdujący się na fakturze).

Zakodować notatkę z elementem i bezpiecznie zapakować element.W miarę możliwości należy użyć oryginalnego opakowania pocztowego i upewnić się, że przedmiot znajduje się również w oryginalnym opakowaniu.

Zanieś swoją paczkę do każdego lady pocztowej i zdobądź dowód odbioru przesyłki.

Name

Adres zwrotny:

Miss Lulu Bags

Unit 1,
Polaris Industrial Estate,
Hayes Road,
Sully, Penarth,
CF64 5WA

 

Name

Name

ODNIESIENIA

Przedmioty zostaną zwrócone po otrzymaniu ich z powrotem w naszym magazynie i zostały sprawdzone.  Towary są Państwa obowiązkiem do momentu dotarcia do naszego magazynu, więc proszę upewnić się, że są odpowiednio pakowane, aby nie zostały uszkodzone podczas transportu.

W przypadku, gdy przedmiot zostanie nam zwrócony w nieodpowiednim stanie, możemy wysłać go do Państwa i odmówić zwrotu.

Przedmioty zostaną zwrócone po cenie, po której zostały zakupione, w tym przedmioty sprzedaży.

Jeśli wymagają Państwo zwrotu, ale nie mogą zwrócić przedmiotu do nas z jakiegokolwiek powodu, wówczas zwrot nastąpi według naszego uznania.

Wszelkie zwroty zostaną automatycznie wydane na metodę płatności, którą zastosowałeś do złożenia pierwotnego zamówienia.To zazwyczaj zajmuje pięć dni roboczych w Wielkiej Brytanii, aby pokazać ponownie na swoim koncie.

Name

Czy mogę wymienić przedmiot?

Klienci z Wielkiej Brytanii mogą wymienić przedmiot na inny kolor tej samej pozycji.

Jeśli chcesz wymienić się na inną rzecz, musi to być ta sama cena zakupu, co przedmiot, który jest zwracany.Jeśli przedmiot jest inną ceną, trzeba zwrócić niechcianą rzecz w celu zwrotu i złożyć nowe zamówienie.

Jeśli przedmiot, na który chcesz wymienić jest niedostępny refundacja zostanie wydana.

Wszelkie niechciane przedmioty mogą być zwrócone do nas zgodnie z naszą polityką powrotu.

Wymiany będą wysyłane na domyślny adres na Twoim koncie; nie jesteśmy w stanie wysłać wymiany na adres, który nie jest domyślnym adresem.

Aby sprawdzić aktualizację, Twój domyślny adres znajduje się na'Moje konto'i Modyfikuj Twoje wpisy do książki adresowej'.

Name

MIĘDZYNARODOWE CELE

Name

Niestety nie jesteśmy w stanie zaoferować wymiany, wszystkie przedmioty zostaną zwrócone.

Jeśli potrzebujesz innego koloru, będziesz musiał złożyć nowe zamówienie.

Prosimy o uzyskanie dowodu potwierdzenia odbioru przesyłki, aby w razie zaginięcia przesyłki, która nie dotarła do naszego magazynu, you Sav822217;miała dowód, że ją wysła łaś.

Do 21 dni roboczych Twoja paczka może dotrzeć do nas w naszym magazynie w Wielkiej Brytanii.Po jego otrzymaniu wydamy Ci zwrot i otrzymasz e-mail, który da Ci znać, gdy już to zrobisz.To może potrwać do dziesięciu dni, zanim pieniądze wrócą na twoje konto.

Name

Czy otrzymałeś mój powrót?

Proszę poczekać do dziesięciu dni roboczych na odbiór przesyłki.

Po przetworzeniu Twojego powrotu zostanie wysłany do Ciebie e-mail.

Jeśli po 10-ciu dniach roboczych nie otrzymaliście od nas żadnych wieści, prosimy o kontakt pod questis@lulubags.co.uk z numerem zamówienia i szczegółami powrotu.

Name

****REZENT HANDLU I POLITYKA WYMIANY****

Name

Sprzedaż jest ostateczna.

Name

W przypadku braku lub nieprawidłowo zapakowanych produktów podczas dostawy, należy poinformować nas o tym w ciągu 48-ciu godzin od daty podpisania zamówienia.

Jeśli chcesz zwrócić uszkodzone przedmioty, prosimy o poinformowanie nas w ciągu trzydziestu dni od otrzymania towarów.Wydamy formularz zwrotny, który musi być wypełniony i zwrócony wraz z uszkodzonymi przedmiotami oraz kopię faktury, z której/których rzeczy zostały zamówione w ciągu ostatnich trzydziestu dni.

Koszt wysyłki powrotnej wraz ze wszystkimi stosownymi opłatami będzie obowiązkiem klienta.

Name

Wszystkie zwrócone elementy muszą zawierać fakturę zamówienia wraz ze wszystkimi szczegółami zamówienia oraz notatkę wyjaśniającą szkodę.

W żadnym wypadku spółka nie ponosi odpowiedzialności za koszty wysyłki powrotnej.

W żadnym wypadku spółka nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody pośrednie.

Name

Wnioski o zwrot będą przetwarzane po dokonaniu przeglądu stanu produktów, proszę pozwolić na przetworzenie pięciu dni roboczych na kredyt lub refundację.Wszystkie zwrócone elementy muszą zawierać fakturę zamówienia wraz ze wszystkimi szczegółami zamówienia oraz notkę wyjaśniającą szkodę oraz, jeśli chcesz wymienić lub kredytu.

Name

luluubags.co.uk zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu towaru lub może zakazać klientowi przyszłych zakupów, jeżeli klient ma historię nadużywania polityki zwrotu. 

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany tych warunków w każdej chwili i za każdym razem, gdy użytkownik korzysta z tej strony, należy zapoznać się z warunkami.Ta polityka zwrotu nie wpływa na Twoje prawa ustawowe.

Adres zwrotny:

Panno Lulu.

Unit 1,
Polaris Industrial Estate,
Hayes Road,
Sully, Penarth,
CF64 5WA
Darmowa dostawa
Dla zamówień na całym świecie powyżej £200
Specjalny prezent
Podaruj swoim bliskim idealny prezent
Zwrot pieniędzy
W przypadku niezadowolenia z produktu zostanie dokonany zwrot pieniędzy

online sexcam